Tillbaka till vardagen igen

Fler än jag som tycker det är skönt? Rutinerna kommer tillbaka och veckorytmen är tillbaka. Inte helt fel. Idag är barnens första dag i skolan här i Norrköping. Hoppas det går bra för de och att inte skolorna ringer och klagar för ofta =)

HELGEN
Den var underbar på alla sätt. Har lite bildbevis på EFIT länken. Vi åkte till "vår" lilla ö i sjön Såkern där vi hyrt kräftvatten i fredags. Kom hem igår. Låg i tält och levde nästan som vildmarksliv. Det var såå skönt att få komma bort och andas härlig naturdoftluft och helt underbart. Fredagen var vädret helt underbart och kav lugnt på sjön. Jag metade abborre medans Pelle fixade med kräftburar och fångade totalt 185!!! st kräftor på hela helgen då vi var där. Jag skrev lite i min mobil på lördagskvällen och så här skrev jag:

"Här ute på Ristholmen har vi det underbart skönt och jag vill inte åka hem. Men imorgon bitti som är en söndag måste vi hem för Pelle ska jobba över. Men än får jag njuta och hittills har vi fått ett hundratal kräftor. Jag har även metat lite och fått lite över 5 st abborrar som vi ska grilla ikväll och mumsa på. Sandra är med oss här ute och hon busar med alla. Inget regn har kommit än men idag är det blåsigt.
Kram Cissi"

Så skrev jag och sen kom det lite regn på lördagskvällen. Men det var inte så det störde. Bara så skönt ändå.
Hör av mig nån annan dag igen.

KRAM CISSI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0