Allt ä luuugnt

Lugna gatan efter gårdagens sjukling. Han spydde ju som bara den, men idag återställd, i alla fall utvändigt och var i skolan. Jag skickade med en liten fin lapp där jag ifrågasatte vad den där kokerskan kunde om celiaki som sjukdomen egentligen heter och så skickade jag med hemsideadressen till celiakiförbundet. Det var en fin pik tyckte jag =) Har jag i alla fall fått säga mitt. Han TÅL inte mjöl. Då om man är osäker på någon ingrediens så FÅR MAN INTE ge honom det ändå!!! Så gör vi här hemma och det funkar, Oscar vet själv med så är han osäker tar inte han något. Har vi något annat till honom får han det i stället. Himla bra lösning tycker jag. Han mår ok nu i alla fall men det tar juh ett tag för tarmluddet att "bli återställt igen".

Har pulat som vanligt med hemsidan som jag är ganska nöjd med, utseendet och sådant. Hon M som jag gjorde hemsida åt vill INTE ha min hjälp mer, för att jag råkade prata först och tänka sen...Hur mycket jag än bad om förlåtelse så vägrar hon "höra" på vad jag skriver i mailen. Snacka om trist. Jag tycker ju om att göra hemsidor och sådant och jag kopplade inte riktigt varför hon blev sur egentligen. Det handlade om en bild som blev fel och då råkade jag gnälla. Var ju inte min mening heller....För jag skulle ha fått göra om bilderna som va 40 till antalet. Det tar tid och tid är pengar. Men tydligen ska jag i alla fall få pengar för hemsidan. Fast det känns inte kul heller....Att få för något halvdant....Fast nu har jag kastat hennes mapp så får vi väl se om hon hör av sig något mer. Det återstår att se.

Malin kom idag när hon hade gjort sin tenta och fikade lite. Det är kul o bo nära henne för hon är så snäll och go och trevlig och jag har känt henne länge nu. Hon och jag har mycket gemensamt, bland annat grafik. Det var hon som introducerade mig till grafikandet och mallmakandet!! Hur kul som helst. Här har ni hennes hemsida: http://web.telia.com/~u11143661/index.htm den är klart sevär tycker jag, hon är duktig.

Jag lääääääääängtar tills imorgon. Då får jag hem min DIGITALKAMERA. Då slipper jag fota med mobiltelefonen. Tänk att man kan fota med sin mobiltelefon. Inte klokt egentligen.
Bild på min fina kamera kommer =)

Har i alla fall gjort det jag ska idag med...*ler*....diskat och tvättat...jösses vad tvätt man har....så blir det...usch...men men...skönt när man ser att tvätthögen sjunker =)

Näää nu blev denna anteckning låååååång....Men skönt att få skriva av sig ibland....

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0