Igen

Ja jag är himla nöjd med layouten också juh. Har denna som dagbok nu istället. Får vi se hur bra den är. Idag har inte hänt någe mer här, joooooo förresten så hade jag ju besök. C var här i morse och fikade. Vi har inte setts på länge så det var himla kul. Ungarna har ju börjat i skolan nu o det är skönt. Normala vardag, VÄLKOMMEN!!!

Pelle jobbar och jobbar. Igår var han hemma vid 18 tiden. Idag vid 19 kommer han hem, fast det ger ju pengar och det behövs ALLTID. Själv har jag sökt jobb på Lidl här i Ektorp idag haha. Tänker inte jobba heltid men deltid kan va skönt. Får väl se om de hör av sig först. Nu ska jag inte terra ier mer för ikväll. Hihihi

Simma lugnt.

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Favouriteshopping

Thank you for producing such a down to earth site.

2009-11-05 @ 14:08:54
URL: http://www.favouriteshopping.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0