Måndag igen

Vaknade innan klockan ringde idag. Oscar kom in o var rädd för något så han fick ligga hos mig en stund. Det var efter att Pelle hade åkt till jobbet, mellan 5 - 6 någon gång haha. Tidigt som attan. Men upp kom jag och jag har inte ens vilat något än. Det får bli efter maten.

Har scrappat lite idag. Gjorde 2 nya alster. Hur kul som helst. Jag gör inte så avancerade saker än men det är ju så kul att ha. Tänk o få sätta in i ett fint album som man har gjort alldeles själv =)

Oscars skola ringde vid lunchen och sa att Oscar hade råkat fått i sig ströbröd från fisk. UJUJUJ. Han var kvar i skolan tills de slutade. Han hade med sig en kompis hem som egentligen inte skulle gå hem från skolan så de ringde igen hahaha, än har inget hänt, men nu börjar han på att klaga på magont. HOPPAS HOPPAS att inget händer.....HÅLL TUMMEN.....

Annars händer inget särskillt idag. Jag har tvättat och nu ska jag ta o diska innan Pelle kommer hem så blir han glad =)

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Tonymaja

Wonderful site. Please continue this great public service.

2009-09-10 @ 09:14:23
URL: http://tonymaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0