Morgonkaffe

Hej hopp!
Här har ni mig igen. Sitter och har kollat av morgonens mailskörd och dricker livets vatten, KAFFE. Hur skulle man kunna klara sig utan denna ädla dryck?? Godis skulle jag kunna leva utan, men inte kaffet. Då skulle jag ju bli knäpp hehe. (Om jag nu inte redan är det)

Idag händer som vanligt inte så mycket. Ungarna ska snart iväg till skolan. Kompisen Malin kommer hit med en bok och sen ska jag få titta på DIGITALKAMERAN som jag ska köpa av henne. Hur kul som helst. Ska väl tvätta som vanligt och idag kommer i alla fall älsklingen hem lite tidigare. Han har sammanlagt jobbat 13 timmar på 2 dagar!! Det är ganska mycket. Men idag skulle han få gå i tid hem. Inte helt fel.

Nåja, lite babbel från mej.
Ha en bra torsdag allihopa.
Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0