Bakning och scrapbooking

Hej mina vänner!
Idag har jag varit riktigt duktig och bakat bröd till Oscar. Han är ju glutenallergiker och det billigaste sättet att få tag på bröd till honom är att göra det själv med hjälp av "mjölmixen" man får från apoteket. Det kostar oss 120:- och då har vi mjöl nästan för ett helt  år frammåt känns det som. Så här fint blev brödet när det var klart:

Brödet

Här ser ni även brödet från ovansidan också. Ska bli gottigt att smaka det med sedan....HIHIHI

Brödet ovanifrån

Det ser ju väldans gott ut så vi får hoppas på att det ÄR gott med. Ska smaka en kant sedan när det är färdigt.
Har även gjort en digital scrapp idag medans jag väntade på jäsningen. Så här blev den och den är från gårdagen då vi var hos syrran igen:

Sommarbarn

Nu ska jag pula med hemsidan igen och fixa med brödet. Kul att klara av brödbakandet juh...*LER*
Kram Cissi

Hej igen!!

Jag har placerat min blogg i
<a href="http://bloggkartan.se/registrera/16721/norrkoeping/">
Norrköping</a> på bloggkartan.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0