Grillning på fredagskvällen

Hade vi igår. Hihi Ställde ut en el grill på balkongen och grillade ute på så vis. Men usch vi satt på balkongen och drack lite igår men fasen så kallt det var. Jag var tvungen att ta på mig både tröja och byxa. Inte kul när det är så kallt juh, men man är aldrig nöjd...haha...Men trevlig hade vi. Malin och Gutte var här och vi partade lite. Här kommer lite bilder

Grillbalkong
Här grillas det för fullt.

Oscar blev trött o somnade
Oscar somnade

Här gör vännerna sig lite fula =)
Fulkort 1 Gutte här =)

Här kommer Malin, hon är på G =)
Malin är inte söt här =)

O så min lilla söt nos som inte är så söt här =)
Pelle NOT söt =)

Men kul hade vi i alla fall. Det är trevligt när det händer något. Idag slöar vi och kikar på en massa olika filmer som är. Falla vackert en svensk film var förut. Har sett den en gång tidigare men den är lika bra varje gång tycker jag. Nu ska jag slöa vidare. Ha en trevlig kväll.
Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0