Allt är lugnt

Hej hopp!
Fasen vad helgerna rusar iväg. Innan man vet ordet av är det ju söndagskväll/eftermiddag och ingen vila och ingen ro längre. Pelle sitter och ska vila lite, barnen är ute och leker någonstans och jag sitter här och pular med min hemsida igen. I fredags åkte Oscar iväg till sin farmor och var där hela helgen tills idag. Igår ville Pelles pappa att de skulle fiska kräftor och det gjorde de. Sandra följde med och jag blev kvar här hemma och skulle ha pluggat var meningen men fick främmande istället i min ensamhet. Tjejkväll blev det med Malin och Anna. Vi drack te och pratade. Malin åkte hem skapligt men Anna var kvar till 01. Hur trevligt som helst. Jag brände ut lite cdböcker till Annas mamma och så fikade vi lite till och jag var även duktig och bakade 2 limpor bröd till Oscar så han har. Sen kollade vi igenom vår filmsamling så Anna lånade med sig lite filmer hem. Gör ju inget att låna ut eftersom det var filmer som vi redan sett. De ser man ju sällan igen. Om man inte har någon favorit som man kan se 1000 gånger. Så har jag med COCKTAIL. Bara älskar den filmen. Älskar även svenska filmer så det kommer du få se en del av på min filmsida. Nu sänder ju tv4 Bäck filmerna igen och jag sitter fastklistrad. ASBRA och min svenska skådespelarfavvis är MIKAEL PERSBRANDT!! Han är ju så iskall helt enkelt. Förutom i filmen DAG OCH NATT. Den var sååå dålig så det var inte klokt. Fler som tycker lika dant?
Ikväll ska vi mumsa på kräftor och brieost som Pelle hittade på Lidl för 12 kronor. Inte dyrt alls juh. Barna ska i säng skapligt för det är ju upp och hoppa imorgon.
Nu ska jag pula vidare med min hemsida som jag INTE är riktigt nöjd med än.

KRAM CISSI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0