Jaha ja!! Då är man ett år äldre....*s*

Och idag är det min födelsedag!! Tänka sig att det var ett helt år sedan jag fyllde år sist :-) Ja så kan det gå. Fast det känns ju inget speciellt att fylla bara 32. Känns gammalt, och ännu äldre än förra året. HEHE.
Sandra bjöd mig i alla fall på kaffe imorse. Inte helt fel att få det ju. Ingen sång för Pelle tyckte halv 5 var för tidigt för oss att gå upp. Och det har han väl rätt i. Han gav mej en puss och sa GRATTIS innan han åkte till jobbet i alla fall. Inte helt fel.
Tid till hemsidan och dagboken har jag tyvärr inte så mycket heller. Har börjat plugga på heltid på distans nu. Började den 28 Augusti. Därför tiden är knapp. Går en yrkesinriktad utbildning på högskolenivå som heter Logistik och Transportinformatik. Nu har vi börjat kursen med MATTE C. O jag är definitivt INGEN matte människa men det får gå ändå. Fast nu har jag också hittat en trevlig tjej på listan PSP - GRAFIK som kan matte och som hjälper mej
KUL KUL
PLUGGDAX
Kram Cissi



Grattis till mig!!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Leder den distansutbildningen verkligen till ett arbete när du är klar.

Blir en hel del matte i den utbildningen så det gäller att man är både en siffermänniska och duktig i matte.

2006-09-07 @ 21:35:29
Postat av: Rayanselina

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2008-10-07 @ 11:15:03
URL: http://rayanselina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0