Till minne....

Jaa, vi har väl alla förstått att idag ska vi minnas...Tända ljus och tänka på offer och anhöriga som var med i New York 2001-09-11??
Det är 5 år sedan det hände det där hemska...2 plan kör in i 2 skyskrapor i THE BIG APPLE!! World Trade Center!! Hu vad hemskt det var...Jag minns att min kompis som inte är min kompis längre...Skickade ett sms om att SLÅ PÅ TVN, HELA NEW YORK BRINNER!! Lovar att jag blev sittandes vid tvn precis HELA dagen. Tyckte det var sååå otäckt, sååå skrämmande...Hur kan någon vilja ta sitt liv för att skapa så mycket skräck senare. Det är en stor och svår fråga att hitta svar på. OTÄCKT. Idag ska jag hedra och minnas. Det går visst tv program ikväll om det hemska som hände. Det ska jag titta på. Tända ljus och tänka tillbaka! Så ser min dag ut.

WE WILL ALWAYS REMEMBER såg jag på en text. Och jaa...Det är så rätt...Detta terror dåd kommer man ALDRIG att glömma...I alla fall inte jag....

USA is in my heart today.
Japp
Det var allt jag ville säga för nu

Ta vara på varandra där ute.

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Corneliuseline

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2010-05-10 @ 14:47:25
URL: http://corneliuseline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0