Uppdaterat var det här ja

Hej go vänner!
Har uppdaterat hemsidan och ville få in bloggen så den skulle matcha. Är inte riktigt klar med cssen än men lugn. Den kommer den också. Blir ju snyggast om bloggen och hemsidan harmonerar med varandra. Tycker jag i alla fall. Vad tycker ni andra? www.gripdesign.se
Har pluggat med en go vän idag. MÅ kallar jag henne för. Hon ska bli lastbilschaffis och jag pluggade matte. Denna gången fick jag fler rätt än förut. Hur kul som helst känns det faktiskt. Annars händer det inte så mycket. Väntar på svar från CSN och det är JOBBIGT att vänta. USCH. Jag blir galen av att vänta på besked om något viktigt. Kan inte berga mej helt enkelt och är IVRIG som ett barn på julafton. HEHE.

Barnen mår bra och nu är vi alla lusfria i alla fall. Skönt skönt. Min andra vän Malin var här i går. Broderade för första gången på LÄNGE. Det var också mycket roligt. Ska snart brodera lite, men gör det när barnen lagt sig. HEHE

Pluggandet i övrigt går ok. På datorkunskapens inlämningsuppgifter har jag fått 2 VG på 2 inlämningsuppgifter och det känns SKITBRA. VG är det högsta man kan få på denna utbildning och det är ju inte helt fel. Skriver jag VG på provet så borde det betyda VG i datorkunskap och nu har jag bara G i datorkunskapen så HÅLL TUMMEN på att jag klarar provet med....*LER*
Näää
Nu natti för busbarnen

KRAM CISSI




Kommentarer
Postat av: sara

hur blev ni lus fria?

2009-04-03 @ 10:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0