En snodd lista....

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Duger väl.
Favoritgodis: Sega råttor o sådant slisk.
Är det nåt du absolut inte äter: Fy farao för lever.
Kläder just nu: Mamma jeans och en gul tröja.
Musik just nu: Har oftast alltid på lugna favoriter.
Vad sa du senast: Hej då till exet som jag var på utvecklingssamtal på med sonen.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Stenåldern skulle va spännande.
Sommarplaner: Ett par dagar på mammas land i alla fall.
Fisk eller badkruka: Badkruka!!
Saft eller alkohol: Det beror på situationen.
Längd och vikt:1,56,5 m och *censur*.
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Sol och inte allt för varmt.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Min man och barnen, just nu 3 personer.
Spelar du nåt instrument: Har spelat blockflöjt i 7 år för länge sedan.
Morgon- eller nattmänniska: Varken eller.
Sparare eller slösare: Slösare.
Vem är viktigast för dig: Min mamma och min familj.
Bästa film: Deep blue sea.
Tror på liv på andra planeter: Ja.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.
Har du några homosexuella vänner: Kan man nog säga ja.
Tror du på mirakel: Ja, det gör jag nog.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Väntar mitt 3e nu så det räcker absolut med 3.
Bio eller promenad: Bio helt klart..
Är du kittlig: Ja, i sidorna och under armarna och fötterna är hemska.
Snarkar du? Ja tyvärr.
Stjärntecken? Jungfru.
Rädd för insekter? Usch.
Äckligaste insekten: Harkrankar och spindlar.
Största svaghet: Slösaktig.
Det här är jag bra på: Datorn, engelska.
Bästa bok? Alla som Virginia Andrews har skrivit och marklunds gömda serien är himla bra me.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna flyga.
Vad vill du jobba som? Nåt me kontor.
Chips, morötter eller godis? Godis.
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Bloggen.
Har du nån flickvän/pojkvän? Har en man, han är min pojkvän juh :-)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har redan en tatuering och hål i öronen som jag aldrig använder.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Tyvärr stökigt.
Gungar du på stolen? Nej.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nope.
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster.
Hur är din drömtjej/kille? Ärlig, snäll, har humor.
Hur många syskon har du?  1 hel och 1 halv.
Vad är du mest rädd för? Att bli lämnad helt ensam.
Är du rädd för blod? Nej.
Saltar du på maten? Bara på pommes frites.
Gillar du att sjunga? Japp.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Konsumentekonomisk linje. Fanns ingen annan vettig tyckte jag då.
Anser du att du är stark? Ibland, ibland inte.
Brukar du sola? Nej.
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten från bortre kanten av glaset, det hjälper alltid.
Röker du? Har rökt.
Snusar du? Fy fan va äckligt.
Använder du knark? Har provat, varit tillsammans med en knarkare.
Kaffe, te eller inget? Kaffe, självklart!!
Har du en besatthet? Scrapbookingen.

Jag utmanar alla frivilliga att svara på dessa frågor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0