Trevlig helg

Önskar jag er alla. Jag är ganska pigg men ändå trött om ni förstår vad jag menar. Veckan har bara rusat iväg. Tiden går fort när man har roligt sägs det. Jag har fått lära mig MASSOR! Alltifrån fraktkostnader till inleverans och utleverans. Snacka om att jag verkligen får arbeta med logistik. Hur kul som helst alltså. Ibland har det blivit lite dö tid då min handledare har haft fullt upp med sådant som inte jag klarar av att hjälpa till med men då finns ju Pelle, min man där så då brukar jag gå och prata med honom och hjälpa honom med det jag klarar av. Här om dagen så langade jag rör till han som han borrade. Kul att kunna hjälpa till när man kan ju.
Idag vart det extra mycket för det kom en massa lastbilar hela tiden och skulle leverera in och ut. Men det var kul att få se sådant som man hade läst om. Kul att se hur allt funkar i verkligheten.

Nu sitter jag i soffan med min bärbara och slöar och slappar med morgonrock och allt. Hur härligt som helst. Idag tog Pelle ut arbetstidsförkortning. Vi hade inga barn att hämta på frita och så ville vi gärna komma hem innan det blev mörkt. Hela veckan har vi åkt på morgonen innan det ljusnar och sen har vi åkt hem från jobbet vid 16 tiden och då har det varit mörkt. Känns ovant. Men man vänjer sig väl med det också.
Nu ska jag bara slösurfa. Kommer antagligen somna skapligt idag. SKÖNT, gissa vem som ska sova LÄÄÄÄÄÄÄÄNGE
i morgon???
HE HE

Trevlig helg nu alla där ute och ta hand om er.

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej och tack för titten! Önskar dig också en trevlig helg!
//PysselLotta

2007-01-12 @ 22:54:08
URL: http://pyssellotta.blogg.se
Postat av: Nikolailotte

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2008-11-13 @ 14:41:06
URL: http://webcomnetworks.com/nikolailotte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0