Bloggutmaningen är hos FRUGRIP

Stafettpinnen har gått vidare, från Katja, till Sanna till Jeja och nu är den hos mej!!

Vill se MÅNGA, MÅNGA bidrag.

Jag har gjort denna skiss, plus att om ni VILL så får ni gärna lyssna på er favoritlåt medans ni scrappar men det är valfritt. Och sen är det givetvis FRI tolkning på skissen!!!

image129

Vinnaren får sedan äran att lägga upp en egen utmaning i sin blogg (plus ett litet överraskningspris från mig)


Såååå vad väntar ni påååååå...SÄTT I GÅNG OCH SKAPA!

Bidragen mailas till mej

[email protected]

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Jenny / Jeja

Den skissen kan man nog göra nåt fint av! Fast ska jag lyssna på min favoritsång (Elegi av Winnerbäck)blir det nog en väldigt sorgesam layout, men visst, det är värt att prova!

Kram

2007-05-13 @ 17:29:52
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: silwerstar

Ska nog ge mig på den här layouten, dock utan musik eftersom jag nog får scrappa framför tv:n denna veckan (maken vill ha datorn :-P)

Klart vi får ses och scrappa nåndag framöver! :-D Dock har vi mycket att styra och ställa med här hemma i några veckor framöver, men sen så.. ;-)

2007-05-14 @ 19:28:03
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: Veronica

Jag undrade just hur det var med Bloggutmaningen.. Den här skissen gillade jag, den ska jag försöka knåpa ihop ett bidrag till!!

2007-05-24 @ 09:46:15
URL: http://hildastina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0