Valborgsfirande

Var det ju igår. Vi var vid Folkparken i Norrköping och kikade på folk, eld och fyrverkerier. Tog lite foton som jag tänkte visa här. Vi hade våra vänner Gutte och Sussie här hemma och när vi kom hem så drack vi och spelade kort ända tills halv 3 på morgonen! Idag är man lite sliten men inte så farligt.

Här kommer lite foton

image103

image104

image105

image106

image107

image108

image109

image111

image112

image113

Obs lite halvdåligt tagna foton de sista, fotografen var inte helt nykter när de togs, HEHE.

Hoppas ni alla hade en trevlig valborg. Det hade vi i alla fall.

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad massa snyggt du gjort till Cybercropparna!
Jag tar jättegärna emot digitala alster till bloggutmaningen!
Kram
Jenny

2007-05-01 @ 19:38:06
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: Elisabeth542

Heej!
Behöver väl inte hoppas att helgen har varit bra för det verkar det som att den varit!
Vi har tillbringat den på utsidan av huset hela tiden. Maken har börjar snickra en ny farstu med tillhörande liten altan.
Jag har ändra/flyttat och rensat i rabatterna osv...
Man är trött men det känns skönt eftersom man har jobbat så!
Ha en bra vecka!
Kram
Elisabeth

2007-05-01 @ 19:46:22
URL: http://www.varansida.com
Postat av: Samara

Jag utmanar dig att svara på några frågor =)
De finns i min blogg.

2007-05-02 @ 20:43:02
URL: http://sasha-samara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0