Ultraljud och pepparkakor :-)

Var superduper trött i morse. Kändes inget bra att först bli väckt halv 6 på morgonen av ett sms där pappa önskade mig grattis på namnsdagen. Sedan blev jag glad över det. Det är CECILIA idag.

Pelle och jag åkte lite nervösa iväg till Ultraljudet. Vi kikade och jag fick ligga på rygg i en halvtimme som rusade iväg. Bebbe har vuxit 500 gram på 2 veckor och det var helt godkänt!! Nu ligger h*n med huvudet nedåt och väger 1905 gram. Den kommer förhoppningsvis att öka 250 gram i veckan vilket blir om 7 veckor en slutvikt på ca 3000 gram som verkade vara godkänt det också. MEN läkaren sa för säkerhets skull ville de kolla vikten 1 gång till och det sker LUCIA morgon. Här ser ni bild. Jag vet kön nu men den karamellen tänker jag suga på ett tag till.....*LER*

image315


Oscar har ju glutenintollerans vilket innebär att han inte tål någon form av mjöl. Vi fick höra talas om Hans & Greta som är ett konditori i Söderköping och de säljer enbart glutenfritt bröd och kakor.  Vi handlade pepparkakor, korvbröd, wienerbröd, thekakor för 200 kr. Oscar blev så glad så.

image316

Igår kom min härliga avi som jag längtat efter såå dant. En rosa QK. Måste ju ha någon form av stansverktyg sen jag sålde min gröna groda som jag saknar till tusen. Här ser ni bevis:

image317

Nu ska vi städa lite.
Må så gott allihopa ute i vida världen.

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: KimJ

Ha en bra dag! Kram KimJ

2007-11-22 @ 15:50:48
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0