Boktips!!?!

Hej på er!

Pelle jobbar natt. Jag har så himla svårt att sova då. Så här kommer ett litet inlägg. Jag har börjat läsa lite på kvällarna igen. Ja, de kvällar jag orkar förståss. Linus har en tendens till att vakna efter en timme vi tror han sover för natten. Det är såå irriterande. Vet INTE hur vi ska göra för att få han att sova HELA natten. Tips tack här också.....

I alla fall så har jag läst ut 2 böcker nu. Har norpat ifrån Sandra. Hon har en massa ungdomsböcker som jag var nyfiken på. Nu vill jag läsa mer "vuxet", lite halvlättläst, KOMEDI, SPÄNNANDE, KÄRLEK, MYSTERIER......Nån som vet nån bok som är poppis just nu????Blir jätteglad över alla tips! Visst är det väl skönt att läsa och sen somna sött????

Jahaaa....ville ni ha en bild också....*LER*

Här ser ni min syster Cajsa, Sandra, Linus, Pelle och min kära systerdotter Nellie som inte gillar mosters kamera.....*fniss*



Ska försöka sova.......snaaaaaaaaart.....

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: cajsa

hahahha vilket roligt kort

2008-12-17 @ 18:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0