ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är det dags för SCRAPJUNTANS månatliga träff!!!! Har sett fram emot den jättemycket!!! Vi är ett gäng tjejor som träffas 1 ggr per månad. Kanske lite lite tycker du men så är det ibland när alla har barn och annat att pyssla med så då är det ibland svårt att kunna träffas oftare. Vi är 7 tjejor som träffas.

Hur kul som helst!! :-) :-)

Rapport kommer i morgon eller på söndag för vi ska även till faster Annsofi och hennes familj och fira FREDRIK som är 14 år fyllda :-) Han på bilden....*LER*

image431

Sen fick jag hem ett Frankie Classic QK alfabet och JAG ÄR KÄR!!! Helt nytt i förpackning så jag har foamat (jag tror det heter det) och testat det nu idag med min ROSA söta tång:

image432

Nu ska jag packa scrapväskan så allt är klart inför morgondagen!!

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0