Mosterspuss

Idag fick vi sån lust att åka till syrran och hennes familj som bor på Vikbolandet som ligger utanför Norrköping. De bor i ett stort gult hus och det är jättemysigt där. Här kommer lite bilder:

Pelle passade på att tvätta bilen.


Sandra passade på att bada i poolen, 21 grader i vattnet....*ler*


Kusingos


Moster passade på att pussa på Linus, han gillade henne idag...*flin*


Skulle ha pysslat massor i dag hade jag tänkt, men lusten ville inte infinna sig. Är ju webmara på scrapaddicted som jag har varit med på igår, tänkte köra lite idag med men finns inte lusten så blir det inget bra juh. Några tävlingar är jag med i så det är lite gjort där. Nu ska jag ta hand om Linus som ligger på filten och snurrar runt som ett jihuuu :-)

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0