Nervös...

Är jag faktiskt lite inför morgondagens BVC besök. Han bajsade så himla dant förra veckan så upp någe mycket i vikt har han säkert inte gjort. Håll tummen. Idag innan han somnade för kvällen så busade jag med honom och då skrattade han såååå himla mycket. Det var roligt att höra.

Mamma var här en stund på kvällningen idag. Hon cyklade hit från Haga, dutti tant...*Ler* Linus skrek som attan när mormor ville gosa, han ville  bara gosa med mamman sin. Hehe....De säger han är lite mammig....*s*

Vi la Linus i vagnen och gick ut och satte oss och fikade. Mysigt.

Här är i alla fall ett kort jag har pysslat ihop nu ikväll. Jag är INTE trött. Konstigt va??? Pelle jobbar kväll....*suck*

Återkommer imorgon om BVC besöket...

image510

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0