Jösses vad snabbt helgen tar slut

Rätt var det är så börjar jobb och skola igen. Pelle jobbar natt dvs 22 - 0530 den här veckan så han har redan åkt till jobbet. Trist men å andra sidan så sover vi juh ändå när han jobbar. Sen har vi mycket mer familje tid på eftermiddagarna.

Vad har familjen Grip sysslat med i helgen då?
I fredagskväll "slängde" Pelle ut mig. Var på en liten krog som heter Durkslaget med några goda vänner och åt lite och drack lite gott cider. Sen tog jag med vännerna hem en stund och vi pratade lite och drack lite till och sen var det helt plötsligt dags att sova.

I går var vi inte ute för alla grabbar här hemma är förskylda. Linus är nog värst. Världens hosta har killen och näsan rinner som jag vet inte vad. Pelle har tryck i pannan och snorar och har ont i halsen och Oscar är så täppt i näsan så man knappt inte hör vad han säger. Det blir en lugn lördag. Ella och Julia kom dock och käkade och lekte lite på eftermiddagen.

Idag har vi varit och kikat på en lägenhet på landet. Hur fint som helst, men det är verkligen landet. Närmaste busshållsplats fick jag höra låg 6 km från där vi kommer att bo om vi nu ska flytta. Måste kolla upp om de stora barnen kan få skolskjuts först bara. Men det har de ju haft förut så det borde inte va några problem. Tänker INTE flytta innan jag vet att skolskjuts är ok! Fint var det med 2 våningar och egen liten trädgård och supermysigt. Vi får se vad som händer och fötter.

Eftermiddagen kom Mimmi med buset Gurra Gos en stund. Trevligt och Gos var ovanligt snäll mot Linus idag. *GLAD*

Här en bild och godnatt på er mina bloggvänner!!




Kommentarer
Postat av: cajsa

härligt cissi!! hör av dig när du vet om skolbuss för kidsen!!

kram o ha en bra dag o hoppas grabbarna kryar på sig...

2009-04-20 @ 08:16:02
Postat av: Carola

Hej!



Jo jag vet att dom inte kan somna vid 17. Men min man hävdar att barn under 12 år inte ska se på tv för dom förstör ögonen. Dock får mina ändå göra de.

Men han blir så förb*** när jag säger att dom får se på tv och bompa.

Han ger sig INTE!

2009-04-20 @ 15:18:58
URL: http://englainnan.blogspot.com/
Postat av: Nicole

Hej!

Ja det stämmer! Om du går in i min blogg så hittar du all info under kategorin "Vill du beställa en bloggdesign".

Mvh

2009-04-20 @ 16:14:02
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: annmari

Vart ska du ta vägen då?

2009-04-24 @ 15:56:38
URL: http://annmari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0