Måndag eftermiddag

Och jag ska snart hämta bus från dagmamman. Har varit duktig idag och lagt i tvätt, tvättat, lagt i diskmaskinen och diskat...Känns nyttigt värre.
Bus grät som vanligt när jag lämnade honom men tystnade så fort jag gick. Det hörde jag.
En liten busunge så stor han är...hahaha
Har skrivit BREV. Hur kul som helst att få annat i brevlådan än bara räkningar och reklam. Eller vad säger du Carola???????

Nu måste jag skynda mej hämta bus så jag inte kommer försent. Här är dagens scrapp.....



Ha det bra allihopa!!!




Kommentarer
Postat av: Carola

Ha ha ha...så sant som de är sagt.

Räkningar är man ganska less på :)

2009-09-01 @ 12:12:11
URL: http://englainnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0