Marknad i Vilbergen

Idag fick jag nys om att Vilbergen har marknad. Jag tog Linus i vagnen och Oscar fick gå. GIck ett varv och det fanns en del. Oscar köpte lotter men vann bara plastrosor till mig. FNISS
Han köpte en klubba med men den fick han slänga när vi var på hemvägen för det fastnade flugor på den. Stackarn. Fast jag sa till han att öppna den när vi kommer hem. Den gubben gick inte. Så är det med 12 åringar som är bestämda. Linus var jättesnäll i vagnen och satt och kikade och sa Hejdå till folk haha.
Vilade mej en stund när vi kom hem och nu är det kaffedax!!

Kommentarer
Postat av: cajsa

härligt !! mysigt me en promenad

2009-08-27 @ 20:18:39
Postat av: Carola

Jag vet att brevet ska på lådan. Det är färdigt, men ligger i väskan. Jag MÅSTE skicka iväg de. Förlåt!

2009-08-27 @ 20:21:35
URL: http://englainnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0