Vardag igen.

Alla barnen är väck till skola och dagmamma. Nu börjar vardagen igen och jag har fått morgonmotion á en promenad på 40 minuter fram- och tillbaka till Linus dagmamma. Det gick kanonbra att lämna honom idag. Fast jag lurade honom liiite bara. Han skulle gå in och hämta något i lekrummet och då passade jag på att smita. Men han grät inte. Jag stod utanför dörren och lyssnade innan jag gick och hörde inget gnäll ifrån honom. Lite dåligt samvete men men. Han får leka med barn igen och det vet jag att han tycker om!
Idag ska jag träna på Norrköpings Rehab för första gången med. Känns spännande och jag är taggad till 1000!!!
Hoppas ni har en bra skolstart dag och jobb dag alla där ute.

Här leker faster Fia med Linus som får åka kartong. Han hade hur kul som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0