Linus är snart 1 år!

Och jag tänkte visa foton från 2008, månad för månad. Lite favoritfoton som jag valt ut.

Här är ett av de första fotonen på Linus som nyfödd. (11 Januari08)
Ett av de första fotonen på Linus som nyfödd liten gosse.

Här är Linus sovandes med kompisen Gustav! (Februari)
Linus med kompisen Gustav.

En glad liten pojke. (Mars)


Gillar sin babysitter. (April)


Att ligga ute är skönt! (Maj)


Att bada är kul!! (Juni)


Första semestern på mormorsland. (Juli)


Vad gör jag nu???? (Augusti)


Vill gärna va med pappsen. (September)


Myyyyys (Oktober)


Nu går jag nästan själv! (November)


Mammaaaa, jag gillar inte tomten. (December)


Och snart blir buset 1 år! Tänk vad tiden rusar iväg. Här hemma jagar vi som bara den. Han är nyfiken på precis ALLT! Speciellt det han INTE ska röra. Men jag har hört det ska va normalt...Haha....

Kram på er alla där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0