Sommarens första minigolfrunda

Har vi varit på i helgen. Jag tog hand om bus som gärna ville sparka, kasta och bita i allas bollar. Fniss...Tillslut blev han så till sig så han ramlade på asfalten och rev sig på kinden stackarn. Så går det när man inte får va med.
Sandras pappa var och hälsade på och efter minigolfen åkte vi till MAXI där det verkligen har blivit snyggt, svalt och med många trevliga små affärer. Vi handlade lite kläder till Linus på en affär som hette nameit. Skitfräna, häftiga färger och trevlig personal där tycker jag!!!
Här är lite bilder.


Linus ville gärna va med och spela...


Han fick en egen klubba och boll att leka med...


Så här glad är Sandra när hennes pappa kommer och hälsar på........


Här är min snygga make!!!


Här kommer lilla jag.....

Fler än jag som tycker det är varmt???????????????

Kommentarer
Postat av: annmari

Här har det inte blivit någon minigolf än, men det ska väl bli det vartefter.

2009-06-29 @ 09:19:10
URL: http://annmari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0