Ajaj i munnen

Ja jag har tydligen fött fram en liten olycksfågel. Igår var olyckan här igen. Han snavade på något och fick munnen mot vår vassa bordskant. Jisses vad det blödde!!! Det slutade inte att blöda heller så Pelle åkte upp med honom till akuten. De limmade, tejpade och plåstrade. EFTER 3 timmars väntetid!!!! Hur kan man utsätta ett litet barn för så lång väntan det undrar jag!!! MEN iaf har jag scrappat om händelsen och jag använde Ellas kit Melancholia och lite av ett nursefreebie kit!



Han mår bra men gillar verkligen inte plåstret han har vid munnen!! Men det får allt sitta på ett tag till, några ärr vill vi INTE att han ska få juh!


Kommentarer
Postat av: annmari

Stackars liten. Ja han verkar vara otursfågeln.



kram annmari

2009-03-10 @ 20:31:15
URL: http://annmari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0