Genrep Melodifestivalen, andra chansen 2009 i Norrköping!

Ja jag var juh på första genrepet. Mycket folk, hög, härlig musik. Den första jag mötte innan jag hittade min plats var min kusins man, han var en av typ vakter, arrangör som såg till att alla fick rätt plats osv. Han tyckte nog det var konstigt att jag var där själv, men jag, jag njöt av varenda sekund. Jag är älskare av musik, konserter, musikaler, teatrar så man måste juh bara passa på då. Detta kommer jag leva på länge. När jag var där så var min favorit sjuk, Sarah Dawn Finer så hon ersattes av en härlig sångerska vars namn kag tyvärr glömde i vimlet...haha...Britta nånting....Men jag gillade sceneriet och låten och allt hos Sara. Hon har en HÄRLIG röst må jag säga. Här kommer några bilder ialla fall. Satt lite långt ifrån så jag fick zooma en del men några bilder blev det av iaf!

Under förtimmen så spelade Lasse Grönings nånting och en Anna höll i tal och presentation. Mycket bra med medley av gamla härliga melodifestivalslåtar! MUMMA!


Högt upp satte jag. TOg den här bilden för att visa hur högt det var.


Här är då "Saras" eller Britta´s låt! Den är juh så underbart mastig!!


Tillsist Lili och Susies låt! Även den kanonbra!!



En trevlig kväll fick jag, men kom hem med sprängande huvudvärk. Fast det är väl för att man börjar bli gammal. Haha


Kommentarer
Postat av: annmari

Sådana här stora grejer är kul vare sig man gillar musiken eller ej. Själv ser jag fram emot Bruce Springsteen i juni

2009-03-13 @ 19:16:49
URL: http://annmari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0