Marie + Mattias = SANT!

Ja då är de tu gifta och har sagt JA! till varandra. En mycket trevlig dag med gott sällskap, god mat och goda drycker, haha, man blev lite lagom rund under fötterna så där ja som man kan bli ibland.
Allt klaffade perfekt så när som buffén som var en timme försenad. Men då var det så fint väder så alla var ute och minglade och drack och hörde på Johan Östberg och Helena Rask som sjöng för oss en massa fina visor med gitarr och sång. En underbar dag!!! Här kommer lite bilder och jag vill passa på att lämna en liten länk till herr Vettergrens fotosida han har med en massa fina bilder också:   http://www.schillingsfotosida.se välkomna dit och kika på fina bilder!!!

Här kommer mina fina bilder:


Kyrkan innan folk och brudpar


En fin vit ros som smyckade bänkraderna!


Dåliga bilder från själva akten för jag satt så tråkigt till.




Efter riskastning, fotodags och snart kyss....




SMACK!


Välkomstdrink, tror det var sangria....


Brudparets närmaste familj


Buffén! SUPERGOD


Här är vad jag åt, om nu någon vill veta det...hahaha...


Fina Marie med tårtan i högsta hugg, även här fick jag inga bra bilder när de tu skar tårtan....SORRY


Här dansas det vals! De var kanonduktiga!!!


Underhållining av Johan Östberg (Fame Factory 2004) och Helena Rask!


Den supergoda tårtan!


Så var lilla jag tvungen att sjunga lite också...*ler*

Det var alles.
Underbart härligt strålande dag den 23 Maj 2009!!!

TAAAAAAACK!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0