Söndagkväll...

Och så var helgen slut.
Nej syrran, bloggen ser inget vidare ut. Ska göra om lite men inspirationen vill inte infinna sig. Jag scrappar istället!

Idag har jag varit hos vännerna Marie och Mattias som ska gifta sig i slutet av Maj!

Jag har fått äran att göra menyer till kyrkan och festen!!! 95 personer har tackat ja till deras bröllop och det ska bli sååååå kul och spännande!!!! Fick kika i Maries garderob om jag kunde se nån klänning som jag kunde få låna och fastnade för en röd vacker skapelse som jag nog till 100% kommer att använda på deras dag!!!!

Här ser ni de vackra paret i färd med att pussas....FNISS....



Pelle jobbar natt den här veckan.
Imorgon dagmamma!!
En massa utvecklingssamtal ska jag gå på den här veckan också!

FULL RULLE!

Vad har ni gjort i helgen då???

Pelle jobbade i lördags så då var jag med Ella och hennes dotter Jennifer hela dagen!!! Hade trevligt!

Idag då till Marie och Mattias och hade trevligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0