Helgens bravader!

Varför rusar helgen förbi så snabbt för? Herregud, innan man vet ordet av så är det söndagskväll. Urk. Tiden går så himla fort när man har roligt. Och roligt har jag haft i helgen för en gångs skull. Fredagskvällen gick, Pelle kom hem från jobbet, en snäll arbetskamrat skjutsade hem honom. (bilen vår står där den står men nu vet vi i alla fall felet. Det är tändspolen som har brunnit, Pelle är så stolt för han hittade felet själv...)

I lördags gick vi upp tidigt. Pelle skulle iväg på innebandy match och jag på scrapträff. Utan bil lyckades vi fixa skjuts åt oss båda och kom iväg. Grannen var barnvakt åt Linus och Sandra ville vara lite själv så henne lämnade vi kvar hemma. Kan va nyttigt att va själv ibland med.

Caroline som anordnat scrapträffen hämtade mej och söta Elin. 2 till skulle komma lite senare och de dök också upp och vi fick en mycket trevlig lördag tillsammans. Jag hann att göra 7 (tror jag) layouter, de får ni se i detta inlägg också.

Här pysslas det:





Caroline var snäll och skjutsade hem oss också. Tackar för skjutsen Caroline!

Lördagskvällen kom och vi tog en promenad till Lidl och videostaden för att handla lite lördagsmys. Coca Cola och Vitlöksbaguetter och lite chips blev inhandlat. Linus gick nästan hela vägen förutom när vi handlade. Då ville jag inte jaga honom så då fick han snällt sitta i vagnen och det gick bra.

Drack lite vitt Scacco vin på kvällen och hade trevligt. Mitt extra barn carro dök upp och sov över.
Idag hade jag lite ont i håret och fick sovmorgon så idag passade jag på att sova ända till halv 12. Det var underbart skönt och behövligt.

Mamma kom en stund ikväll annars har inte hänt så mycket idag.
Här kommer layouterna jag lyckades pula ihop igår på träffen.


En fin fin dubbel layout









6 bidrag menade jag, dubbellayouten räknar jag som 2.

Nu ska jag se på Heartbrake hotel en rolig film som man kan se om och om igen.

De stora barnen är på väg i säng. Sandra har praktik på GYMNASIET den här veckan. SPÄNNANDE!!!!!


Kommentarer
Postat av: cajsa

hahha jätte fina speciellt en av dem ;)

kram syrran

2009-11-17 @ 17:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0