Vårt hem!

Varning för ett ganska långt inlägg. Men kan va kul att se hur man har det hemma när det är städat och fint. Tänker ta fram det här inlägget för mig själv då och då för jag är ganska slö när det gäller att städa. Kan va lite peppning för mig själv....Vi bor nu i en femma, ganska stora ytor och många golv...Men trivs det gör vi...Fina tapeter och ett rum åt oss allihopa.

Börjar inifrån och går mot hall och kök och tvätt toan som ligger precis när man kommer innanför ytterdörren...

Här är Pelles och mitt sovrum, valde det för tapeternas skull...GRÖNT som är i alla fall min favorit färg...



Vid sidan av sängen står Linus spjälsäng och en fin byrå, som är ärvegods från min farmors mamma och pappa...



Sen kommer ett hallspatt som jag kallar det för, korridor kanske är bättre? Det finns en klädkammare och en liten toalett på vägen till Linus lekrum som inte är med på bild...



Sen har vi Linus lekrum. Han sover inte där än. Det finns en säng och vi har provat men när han sover där om natten så är det lite tråkigt för han ramlar ur sängen. Har inget skydd....



Från hallspattet går en dörr ut mot vardagsrummet sedan. Där kan man se ända tills ytterdörren som ni ser på följande foto....



Här har vi själva vardagsrummet sen med balkong och stora härliga fönster.



I vardagsrummet finns en dörr till...den leder till Sandras fina rum...Här kommer bilder på Sandras rum som oftast alltid är städat om inte bus är där inne och vänder till =)





Sen har vi hallen, där finns kök, toa, garderober och Oscar rum. Även en klädkammare här med. Först kök, sen Oscars rum och sist bilder på tvätttoan!!!









Så där ja. Då vet ni hur det ser ut.

Hur ser det ut i era hem??? Utmanar er alla som bloggar att fota och visa upp =)

Vad tycker ni förresten?????


Kommentarer
Postat av: cajsa

du som hatar när gardiner hänger snätt?? kolla in gardinen i köket ;) fnissar!! Va fint ni har fått det kära syster !! fortsätt ha det så där

kram kram

2009-10-28 @ 14:06:45
Postat av: Gunilla

Hej på dig!

VÄLDIGT trevligt det ser ut hemma hos er :))

Jag är iofs inte mycket för att visa på nätet hur det ser ut inomhus hos mig, men tar ibland bilder utomhus, alltaå utanför här. Händer ibland att köket blir fotograferat när jag har bakat :)

Blir så avundsjuk på hur fint folk har det hemma hos sig ,så därför vill jag inte visa hur det ser ut hos mig. Inte för att det ser stökigt ut eller så, men det finns dom som har det hur fint som helst, har jag sett när jag har surfat runt på sidor där dom oxå har visat sina hem!



Jag har inte pengar till att bo så fint som andra gör.



Kram på dig

/Gunilla



2009-10-29 @ 02:14:18
URL: http://gunillaskatter.blogg.se/
Postat av: El

tada fint!! Du kan juh om du vill blink,blink POK

2009-10-30 @ 20:03:22
Postat av: Karin

Så fint ni har det, och jag tackar för titten!

Fin bakgrund du har!

Kram Karin

2009-11-02 @ 23:34:26
URL: http://pixelmojan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0