Dagens layout

Blev till från en utmaning från SweScrapbook som nylanserar en ny härlig blogg med massa spännande utmaningar och annat kul inom scrapbookingen.
Denna utmaning handlade om vad hösten betyder för mig, dig och min höst vet jag kommer bli en del förändringar. OM inte annat för viktminskningen och min hälsas skull. Men det är för MIG en stor förändring eftersom jag sedan 20 års åldern har varit överviktig!!!
Har redan gått ner 8 kg i sakta mak sen februari 09 såååååå....På väg åt rätt håll är man ju.

OCH är du sugen på scraputmaningar??? Gå in här:

SweScrapBook

Här kommer då min tolkning, kitet är ett freebie till en utmaning på FaithSisters och en svensk tjej har gjort det här Mustard kitet!!!!








Kommentarer
Postat av: annmari

Kämpa på. Min helvetesmaskin är en som man tränar armmusklerna och lyfter upp åt. sittande armhävningar fast tvärtom. Hihi förstår du. Hos oss har den markering 8G

2009-09-01 @ 21:50:53
URL: http://annmari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0