Dag 113 - 119

Jag veeeet, fy på mig att inte uppa bloggen mer än bara en gång i veckan. MEN det är SÅÅÅ mycket nu så man kan bli smått galen...Vill inte gå ut med något än men ni som känner mig väl vet....Ni andra får hålla sig till tåls helt enkelt. Sånt är livet på en pinne. Veckan som varit har varit KUL, TREVLIG, RESLIG, HEMSK (Hehe) o en hel del annat med....Här kommer dagens (veckans) foton då rå :-)

23 April
Regn oväder på väg!

24 April
Birkakryssning med vännen Marie!!!! Mucho Trevligt som bara den :-)

25 April
Mariehamn tidig morgon!

26 April
Mycket god mat kära maken fixade till!

27 April
Besök av kära Malin Linus slocknat i soffan!

28 April
Såna hära "blomster" finns redan, Maskros tror jag de heter ;-)

29 April
Medicinskåpet renstädat!

Nu är jag trötter och ska slänga mej vid tvn!
Godnatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0