Dagarna 97 och 99

Har absolut inte missat att plåta någon dag, bara göra inlägg. Dag 97 var i onsdags (lillördag) min kära dotter hade fått pengar och när hon och Oscar var och handlade så köpte hon denna härliga påse till mig. Ska man göra mig glad är det en påse Bridgeblandning som gäller!

Dag 97
Dålig bild jag veeeeet men ibland får man fota dåliga bilder också!!! Så är det och det har jag bestämt :-D

Idag är det dag 99 och jag och grabbarna bus var till Lidl och handlade. Massor med bus på Oscar och Pelle. Linus sprang omkring som jag vet inte vad. Sen fick han sådan där otäck hosta igen men den här gången kom det inte upp något i alla fall. SKÖNT! Han är mycket piggare nu. Men verkar vägra vällingen. Kanske dags att sluta med välling då????? Hur gör man????

Dag 99

Dag 98 då? EFIT var dag 98 och där fick ni juh många foton :D

HELG!

Blir lugnt här. Pelle som ska iväg på massa matcher medan jag blir hemma med snorungarna. HEHE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0