Dag 49 2010

Idag kände jag att jag behövde komma ifrån sjukstugan lite. JAG åkte och handlade mat! Det hör till ovanligheterna så därför får det bli dagens bild. Jag tog i och för sig med mig Sussie för helt själv ville jag inte åka. Men jag handlade mat för ca 700 och då även lite kläder till mig som jag ska ha på mig imorgon, det är ju FREDAG! :-D

100218

När ska snökaoset sluta och vad ska ni göra i helgen?
Här blir det lugnt. Linus är ju fortfarande sjuk stackarn. Han bara hostar upp allt han får i sig. Virus säger de på vårdcentralen men vet ju hur det brukar sluta. Lunginflammation.
SYRRAN om du läser, ha en trevlig resa. Thailand i detta väder. Ja vem skulle inte vilja åka dit NU?? Men ha en trevlig resa och ta hand om lilla familjen. Ge Abbe en puss på pannan från mej. HE HE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0