Dag 25 2010

Idag känns det som att kylan kommer tillbaka. Och med den så har jag fått urinvägsinfektion igen. Fattar inte varför jag får det hela tiden. Ont som fan i magen har jag och bak i ryggen med. Känns inget vidare. BLÄ! Dagens foto idag blir på Norrköpings stads bibliotek! Jag och grabbarna åkte till allergi mottagningen med Linus idag för att göra allergiprov på mjölk, ägg och fisk. Pelle den busen åkte och jobbade. Bjuder på 2 foton idag. Det är INTE ofta jag och mina söner umgås så här med att åka buss. Gissa vem som somnade i vagnen på vägen hem?!?!?!?

Resultat på allergiprovet då??? Jooo han är allergisk mot alla 3 produkterna :-( Roligare kan man ha men det är bara att bita i hop och anpassa sig. En med gluten och en med ägg, mjölk och fisk allergi. SUCK! Fast de är ju friska för övrigt och VÄLDIGT väldigt busiga. Fråga Sandra får ni se :-)

100125a
Detta är baksidan på Stads biblioteket.

100125b
Vi har det bra, vi här bak i bussen och vill ej va med om nån krock :-)
Detta ser man INTE ofta så detta måste dokumenteras!!!

Nu ska jag med min onda mage försöka få i mig lite mackor!

Godnatt på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0