Dag 27 2010

Idag har det varit en hektisk förmiddag. Först åkte vi till BVC, de skulle kolla om Linus kulor satt där de skulle. Och det gjorde de! Sedan skulle vi raskt till barnkliniken för att ta svinvaccin på Linus. Jag skulle även besöka lungmottagningen. Full rulle!

Nu har Sandra sin kompis Felicia här och de hjälper mej att plocka undan lite. Snällt av töserna va??? *ler*

TACK FELICIA OCH SANDRA FÖR HJÄLPEN!!!!



Ingen som kikar i min blogg längre? Saknar kommentarer. Tack i alla fall än en gång till Felicia som är duktig på att kommentera :-)


Kommentarer
Postat av: lotta

jag kollar

2010-01-27 @ 18:20:29
Postat av: cajsa

jooo jag komenterar ju varje inlägg

2010-01-27 @ 20:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0