Idag så kom

I alla fall mormor och Lasse och firade lillbus Linus. Han fyller ju 2 år imorgon! Tänk att den lille söte killen kikade fram för 2 år sedan!



Tiden har gått så fort. Linus har vuxit mest på längden, han är ca 92 cm lång nu och väger ca 13 kg. När han kom vägde han 3625 kg och var 53 cm lång.

Här är han ca 1 år....



Och här....idag, 1 dag innan födelsedagen så ser ni honom lite prickig i ansiktet då han förmodligen har svinkoppor. Bara mormor och Lasse vågade som sagt komma.

Han fick av mormor: Bil matta (vanlig att ha på golvet), fina gardiner, 2 olika bilar, stövlar och ett par termobyxor.



Mammas lillbus....
Bubblar, sjunger, bits, river tapeter, kastar klossar, stänger av tvn, snor saker för syrran i hennes rum, häller ut pärlor, häller ut små lego....Ja hyssen kan bl många under en helg hemma, inne när man är sjuk...och fyller år dessutom. Idag har han varit extrem. Jag hade INTE sovmorgon så han vakna givetvis superduper tidigt 5:28 fick jag bittert stiga upp...urk...sen har det hållit igång hela dagen så när som en 45 minuters vilostund vid lunch. Nu ska jag stoppa bus i säng!

MIN ÄLSKADE UNGE!




Kommentarer
Postat av: annmari

Grattis till lilleman

2010-01-10 @ 22:26:29
URL: http://annmari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0