P365 - 1 Januari 2010

Då kör jag igång med årets projekt 365! Vi lyckades att bli barnlediga idag, Sussie tog med både Sandra och Linus hem. Vi hade lite funderingar på vad vi skulle äta till middag och jag kom på det....

STEKT ÄGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linus har ju ägg allergi och vi har hela tiden varit sååååå sugna på ägg så Pelle köpte ett 10 pack med ägg och stekte upp de direkt då vi kom hem! Dagens bild blir givetvis på stekta ägg!!!!

UNDERBART GOTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Mina projektbilder kommer jag att ha en svart ram omkring. Så ni ska kunna se vilka som tillhör projektet!)



God fortsättning på er alla där ute! Hoppas ni hade trevligt igår. Vi drack lite drinkar och spelade UNO! Hade en trevlig afton med 3 rätters middag som bestod av Vitlöksbaguetter till förrätt, kycklingfilé grillade och pomme till varmrätt samt glass med fruktcocktail till efterrätt!! En lyckad afton M A O!

Kram Cissi


Kommentarer
Postat av: Marketta

Jo, dom äggen såg perfekta ut att ha på en finsk rågbrödsmacka :-). Dom små som ser ut som plånböcker är perfekta, dom brukar jag ha. Jösses om jag inte vore övermätt redan så skulle maken fått steka några ägg, fast det är klart. Vi har ju inga ägg hemma, har haft så fullt i kylskåpet så vissa saker har vi fått dra in på över jul och nyår.



Jösses, projekt 365, jag som inte ens kommer ihåg efit-dagen.



Ha en bra fortsättning på året.



Kramizzar

Marketta

2010-01-01 @ 21:37:06
URL: http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0