Dag 75 Lilla Tindra

Som är Sandras kusin på Sandras pappas sida var och hälsade på oss en liten stund idag. Rund och go och supersnäll tjeja. Förutom vid påklädning. När de skulle gå var hon jättetrött så hon tjöt lite. Men det hör ju till. Hon är ett halv år gammal nu. Kul att följa henne. Här får ni bild på mig idag dessutom. Hehe blunda om ni vill :-)

100316

Sandra var duktig och fotade när jag bad henne. Tack Helena för en trevlig förmiddag då Sandra var hemma för att hon hade svårt att andas.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sötis Tindra! kommer Sandra-skrutt imorgon till skolan eller??



Hälsa henne från mej och ge henne en bamse fram från mig och även ge en bamse kram till lillbus från mig oxå hehe !!



KRAM!

2010-03-16 @ 17:00:08
URL: http://filsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0