Dag 138-142 Mysvecka

Pelle har jobbat kväll den här veckan så jag har haft fullt upp. När det var dags för kvällning så har jag somnat i soffan när jag lagt Linus och därför har det inte kommit några bilder den här veckan. MEN här kommer de på en gång i stället......


Har provsmakat sommarens första jordgubbar. MUMS!


Invigde nya Hageby Centrum. Här ser ni Arken Zoo där vi handlade fiskmat!


Linus fick låna denna lastbil av en liten pojke på gården och han lekte länge med den....


Kaffe i gröngräset medans grabbarna lekte och hade roligt ute. SKÖNT!


Pelles kompisar Gutte och Johan. De hade innebandymatch idag mot Pelles jobb för kul och gick och tog en öl efteråt. Jag och barnen var ute så vi passade på att hälsa på de och sitta lite på uteserveringen. Linus sprang fram och tillbaka och ville gärna in till kockarna i köket hahaha


Kommentarer
Postat av: Mikael

Söt pojk du har..

2010-05-23 @ 10:44:06
URL: http://mickelindh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0