Full fräsig helg!

Igår var jag i farten från morgon till kväll.
Oscars skola
Tandläkare
Apotek
Bolaget
Hem
Buss till mamma
fira henne
hem
OJOJOJ
Hann bara slänga lillbuset i säng så la vi oss i soffan och kollade tv och.....Just precis, SOMNADE där. Haha helt slut både Pelle och jag. De stora barnen är inte hemma i helgen. Sandra till kontaktfamiljen och Oscar till sin farmor. Ganska skönt men tomt på något vis ändå.
Idag fick jag som vanligt lite sovmorgon. Sen gjorde vi i ordning oss. Pelle skulle spela innebandy match idag med hans lag i korpen som heter UTBRYTARNA! Idag var det fullt lag så jag tog ett lag foto som visas i detta inlägg sist! Nu lugn och skön kväll hägrar. Imorgon ska Pelle jobba. Jag ska städa. MÅSTE göra det. KAOS här hemma just för tillfället.
Vad har ni gjort i helgen???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0