Jag ÄLSKAR hösten!

Ja det gör jag verkligen. Inte bara för att jag är född i september men alla underbara färger!! Gör mig såååå harmonisk och glad. Här är lite bilder från idag då jag gick och hämtade, lämnade Linus på dagis. Här i Finspång finns sååå mycket natur så det är INTE klokt. Förstår inte varför folk ogillar Finspång. Någon som kan förklara det för mig? Jag ångrar INTE att vi flyttade hit förutom att jag SAKNAR mina vänner!!!!!!! Ni vet vilka ni är!!!!


Häftigt med rosor i Oktober!!


Mindre ätlig svamp men UNDERBARA färger!


Bedårande färg kombo!!!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Heh Cicci

så trevligt att du kom och hälsade på min blogg, gör det gärna fler ggr, så jag får fler besökare :)

Inte många som hälsar på, om jag ska vara ärlig, så jag hade en fundering för ett halvår sedan ungefär OM jag skulle stänga ner min blogg, men jag får se ett tag till.

Kul när det kommer ngn iaf och hälsar på, men min blogg är ju inte så välbesökt som andras. Ibland vet jag inte vad jag ska skriva om, då står den still ngn vecka eller så.

Kul iaf att ha ngn stans att ha sin grafik på.

Funderar ibland att göra en blogg ENBART för att lägga in min grafik på, ska fundera lite.



Kul att du länkar till mig, har sett det tidigare när jag varit in här, att du har en länk till min blogg :)



Kram/Gunilla

2010-10-12 @ 20:38:50
URL: http://gunillaskatter.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul att du bloggar igen!

2010-10-12 @ 23:35:24
URL: http://www.familjenivarsson.se
Postat av: Marketta

Ja, det är väl den enda fördelen med hösten, färgerna. Men annars så tycker jag mörkret är jobbigt. Det blir mörkt så tidigt, då blir man så instängd, man kan bara gå med hundarna på byn där det finns gatubelysning.



Kramizzar

Marketta

2010-10-15 @ 01:00:40
URL: http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0