Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.

Innan vi flyttade till Finspång så hade jag många goa vänner. Men sen ville inte så många åka och hälsa på oss här i Finspång, jag förstår fortfarande inte varför. Buss går och det tar ca 25 min att åka hit. Har 2 goa goa bästisar som förgyller min vardag och en av de är en tjej som jag lärde känna via ett ex hihi...Marie och jag har mycket roligt och även kan vi gråta tillsammans. Ullis är en nyare vän, vi har blivit mycket goa vänner också så henne räknar jag till en av mina bästa vänner med.

Här är söta, söta Mie som Linus kallar henne för....Förlåt att jag norpade bilder av er men kunde inte låta bli...Har ju ingen i datorn på oss alla tillsammans....



Ullis kommer här. Får inte glömma plåta oss ihop nästa gång vi ses....:)


Klaga på bilderna om ni vill. SÖTA är ni i alla fall :) :) :)


Kommentarer
Postat av: Fru W

Hihi..söt du är...puss

2011-04-01 @ 21:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0