Dagens bild 110105

Idag blev det en låååååång dag. Jag vaknade 5:20 när Pelle skulle gå till jobbet. Linus sov i vår säng och GISSA vem som vaknade då....GRRR....Han fick 2 flaskor välling, låg och sjöng MIDNATT råder hahaha halv 6 på morgonen...Så Oscar vakna som ligger mitt emot oss....Linus upp och hoppa....Dagis dags var det idag med sååååå när barnen de stora hade hämtat honom från dagis så somnade han så här:



Nu har han sovit skitlänge så vi får väl se hur sent han somnar ikväll. Retligt värre men imorgon är det juh helg så då får han sova liiiiite längre ändå. Fast inte hur länge som helst. Han är ju en morgonmänniska det lilla buset!!! URK det är INTE hans mamma.
Jag är SEG som sirap idag. Sov en stund på fm men seg fortfarande. Men imorgon är det helg. Vi ska till pappsen och farmor kommer dit med. HUR TREVLIGT som helst. Jag saknar henne....




Kommentarer
Postat av: Joakim

Tittar förbi senare :)

2011-01-07 @ 09:26:42
URL: http://joann.se/joakim/?p=417

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0