"Om jag kunde drömma"

Är boktiteln på den första boken i serien Twilight som handlar om Bella och hennes Edward. Vampyrer och varulvar och KÄRLEK. Jag blir nästan kär i boken när jag läser och kan inte sluta läsa förräns boken är nästan klar. Har streckäst den här boken, dock tog det ca en vecka att läsa ut, men det har mest med tidsbrist att göra och inget annat.

Helt underbar bok. Har del 2 hemma också som jag tänkte läsa snart men vet inte om jag ska läsa något annat emellan för att dryga ut den härliga Twilight serien! Vill inte att den ska sluta!!!



"Jag hade aldrig funderat särskilt mycket över hur jag skulle dö - även om jag haft anledning att göra det de senaste månaderna - men även om jag hade gjort det, skulle jag aldrig ha föreställt mig att det skulle bli så här.

Jag höll andan och stirrade tvärs över det långa rummet, rakt in i jägarens mörka ögon, och han mötte vänligt min blick.
Nog var det ett fint sätt att dö; i stället för någon annan, någon jag älskade. Till och med nobelt. Det borde vara värt något.
Jag visste att om jag aldrig hade åkt till Forks, skulle jag inte ha sett döden i vitögat nu. Men hur rädd jag än var kunde jag inte förmå mig att ångra mitt beslut.
När livet erbjuder en dröm som överträffar alla förväntningar kan man inte sörja när den tar slut.
Jägaren log vänligt medan han släntrade fram för att döda mig."

5 gripar helt klart!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0