Livstecken + missade dagar!

Som ni kanske har läst så har jag legat inne med dottern på sjukan en dag. Allt på min blogg läggs åt sidan då. Hälsan är ju viktigast. Nu är vi hemma men honom är inte helt 100 bra än men blogga kan jag göra då. Kunde ha haft datorn med internet MEN glömde internetkabel hemma. Retligt men fick tid mer att ta hand om Sandra och så läste jag en del. Bokrecensioner kommer senare. Nu är det några dagar i 25 dagar av mitt liv som jag missat så det kommer här!

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Ja det är mycket man vill med livet. Nu är det att Sandra ska få må bättre som är mål 1. Sen vill jag gärna ha ett arbete som jag TRIVS med och som jag kan få behålla. (Ska ju börja arbetsträna nästa vecka så vi får se vad det leder till. Jag är hoppfull.  Önskar att bli ekonomisk oberoende men vem drömmer inte om det???

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Ha hälsan i behåll och att vi alla i familjen ska få må bra. Det önskar jag mer än allt annat just nu.

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Ljushåriga, blonda snälla killar. Utseendet är inte vitkigt. Nu har ju jag mr dröm man och han uppfyller alla dessa "krav" fast jag har aldrig varit direkt kräsen :)

Fortsätter med dagarna i morgon igen.


Kommentarer
Postat av: malin

Önskar er allt gött kram <3

2011-03-29 @ 11:23:54
URL: http://www.malins-vardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0