Digeliscrapeliscrap

Haft en svacka med scrappandet och NOLL inspiration, men är ju CT så jag måste kika in på affärerna då och då och få inspiration vare sig jag vill eller ej.
CT för MissesBeeHaven är jag och här kommer 2 layouter från deras designer BeeHaven Designz kittet heter FreshMeadow och dessa färger är så härliga ihop! Kittet är perfekt förutom att jag hade velat haft något härligt alpha med men men...man kan inte få allt här i världen...




Här är mina layouter. Är riktigt nöjd med båda faktiskt!





Annars mår vi bara bra här. Förutom Linus som bajsar, bajsar, bajsar OCH bajsar. Inget kul men har en tid till allergiläkaren den siste maj. Blir det ännu ännu mer så får vi åka till VC med honom. Det är inget kul när han bajsar så här mycket. Vet någon vad det kan vara?

Jag jobbar och står i. Går på arbetsträning på Hårstorpsgården, ett äldre boende i Finspång och jag har SUPERNÄRA dit, grannar nästan. Det är jättekul.

Jobbar tis, ons och torsdag. Slut blir jag men KUL är det! :-)


Kommentarer
Postat av: Annica

Klar inspiration till mina kort =).

Absolut. =). Bra jobbat.

Du vet inte om det finns några bra sidor som man kan ladda ner material som man kan anv både på pc o som vanliga kort?

2011-05-22 @ 10:19:48
URL: http://ankansplaskdamm.blogspot.com
Postat av: Marketta

Det var verkligen snygga layouter. Har en bekant som skall flytta till Finspång snart, en hundmänniska. Så om du ser nån gå ute med 5 hundar, varav en är stoooor, och resten små så är det säkert hon. Tror hon har fått jobb som nån sorts personalansvarig eller nåt på ett företag, inte riktigt säker.



Kramizzar

Marketta

2011-06-06 @ 00:17:44
URL: http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0