Så länge vi båda andas

Heter den sista delen av Twilight. Jag säger bara OH MY GOOOOD!! Jag längtar till filmen kommer. Denna är helt suverääääään och jag sträckläste den. HELT UNDERBAR!!!

5 gripar ger jag denna!!!



Från bokens baksida:

"Var inte rädd", mumlade jag. "Vi hör ihop".
Jag överväldigades plötsligt av sanningen i mina egna ord. Det här ögonblicket var så perfekt, så rätt. Det fanns inga tvivel. Han lade armarna om mig och höll mig intill sig...Det kändes som om varenda nervtråd i min kropp sprakade och glödde.
"För alltid", instämde han.

Att vara oåterkalleligt förälskad i en vampyr är som en underbar fantasi och en mardrömsliknande verklighet.
Bella slits mellan sin intensiva passion för Edward och en djup vänskap med Jacob. Äret som gått har varit minst sagt omtumlande och fullt av längtan, saknad och förtvivlan.
För sin kärleks skull tvingas hon välja mellan de odödligas mörka och förföriska värld eller att fortsätta vara varm, mänsklig och levande. Hennes val sätter igång en kedja av händelser som kommer att få oanade och förödande konsekvenser för alla inblandade...



Kommentarer
Postat av: Annica

Har läst alla FEM böeckerna ;).

Jo det finns en till.Bree Tanner andra liv, som Stphanie Mayer skrev i efterhand, då hon blev lite fashinerad av den unga nyblivna vampyren som ska slåss mot Cullens i boken Ljudet av ditt härta =).

Den rekomenderas för i den får man veta mer om de som anfaller Cullens (och en klar upplysning att man vet mer då man ser filmerna =P).



2011-05-03 @ 13:07:21
URL: http://ankansplaskdamm.blogspot.com
Postat av: lotta karlsson

Cicci du borde prata med dottern min hon vet ALLT om de filmerna o hon har allt även oklippta filmer där du får se betydligt mer än i de klippta filmerna ;-)

2011-05-11 @ 10:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0